Siirry pääsisältöön

Asiakaspalvelu

Ostosten tekeminen

Voit tehdä ostoksia monin tavoin. Teitpä ostoksia verkossa, tavaratalossa, suunnittelustudiossa  puhelimitse tai chatissa voit valita tilauksellesi kuljetuksen joko kotiisi tai lähimpään postiisi. Voit myös noutaa pakettisi itse Click & Collect -tilauksena tavaratalosta. Klikkaa alla olevaa linkkiä, ja katso kaikki eri tavat, joilla voit tehdä ostoksia!

Tilaukseni

Seuraa tai hallitse tilaustasi

Lue lisää

Vaihto ja palautus

365 päivää aikaa miettiä ostostasi

Lue lisää

Tuotteiden saatavuus

Katso vinkit tuotteiden varastotilanteen tarkistamiseksi

Lue lisää

Puuttuuko ruuvi?

Teimme varaosien tilaamisen harvinaisen helpoksi

Lue lisää

Vastauksia on saatavillasi

Haluaisitko selvittää tilauksesi tilan tai kenties palauttaa tuotteen? Vai onko sinulta varaosa hukassa? Kokosimme vastauskirjaston usein kysytyistä kysymyksistä, jotta voisit helposti löytää vastauksia alla näkyvän hakukentän avulla. 

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Näin tavoitat meidät!

Asiakaspalvelumme auttaa mielellään sinua askarruttavissa aiheissa ja on tukena ostoksesi jokaisessa vaiheessa.  Etsi vastaus jo valmiista vaihtoehdoista tai tarkista, mikä yhteydenottotapa on juuri sinun aiheeseesi paras. 

Kuinka voimme auttaa?

Chat, puhelin vai viesti? Valitse aihe ja kerromme, mikä on paras tapa ottaa meihin yhteyttä.

Juttele kanssamme chatissa

Hei, olen Aatos, IKEA-chatbot. Olen täällä 24 tuntia vuorokaudessa auttaakseni sinua kaikissa mahdollisissa kysymyksissä. Jos en osaa auttaa sinua, ohjaan sinut työkaverilleni.

IKEA-tavaratalo

IKEA-toimipaikat ja aukioloajat

Kenties voisit poiketa tavaratalossa inspiroitumassa? Olemme avoinna ja odotamme käyntiäsi innoissamme. Hypistele tuotteita, mittaile katseellasi mallihuoneita, herkuttele hodareilla ja tule viihtymään. Tervetuloa!

Löydä lähin IKEA